انتشار فهرست بازیکنان مازاد و ناراحتی آبی‌پوشان/ یک استقلالی در راه تراکتور
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 732
نویسنده : امير محمدي

انتشار فهرست بازیکنان مازاد و ناراح

اعلام نام برخی بازیکنان استقلال که از آنها به عنوان بازیکن مازاد نام برده شده، باعث ناراحتی آبی پوشان از مسئولان باشگاه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، با نزدیک شدن به آغاز فصل رسمی نقل و انتقالات یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر، باشگاه استقلال این روزها شاهد رفت و آمد بازیکنان و مدیر برنامه های زیادی است که هر کدام دقایقی با علی فتح الله زاده سرپرست این باشگاه دیدار و گفتگو می کنند.

در این میان چهره برخی بازیکنانی که وارد باشگاه می شوند برافروخته و عصبانی است. دلیل آن هم اعلام نام آنها به عنوان بازیکن مازاد است که البته بیشتر در رسانه ها عنوان شده است. در بین این اسامی نام امیرحسین صادقی، وحید طالب لو، محمد محمدی، هادی شکوری، مهدی امیرآبادی ، بیژن کوشکی، محسن یوسفی و ... به چشم می خورد که البته با توجه به محدودیت باشگاه ها برای جذب بازیکنان جدید، بعید به نظر می رسد که کادر فنی همه این بازیکنان را از دست بدهد.

با این حال امیرحسین صادقی امروز چهارشنبه به باشگاه استقلال رفت و با فتح الله زاده دیدار کرد اما قرار شد تکلیف او در نشست روز شنبه پیش رو مشخص شود. ضمن اینکه وحید طالب لو نیز قرار است امروز به دیدار سرپرست باشگاه استقلال برود و تکلیفش را برای فصل آینده مشخص کند.

اما امروز چهارشنبه پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان بازهم به باشگاه رفت و به همراه منصور پورحیدری امور تیم فوتبال این باشگاه را بررسی کردند. جاسم کرار بازیکن عراقی و جدید تیم فوتبال استقلال نیز به باشگاه رفت. مدیر برنامه های علی حمودی بازیکن فولاد نیز که در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد با فتح الله زاده دیدار کرد. هوار ملامحمد نیز در باشگاه استقلال حاضر شد.

خبر دیگر از باشگاه استقلال اینکه باشگاه تراکتورسازی تبریز برای جذب سیدمهدی سیدصالحی مهاجم تیم فوتبال ابراز تمایل کرده و این احتمال وجود دارد که این بایکن بلندقامت بزودی قراردادش را با تیم پرطرفدار تبریزی به امضا برساند.

تاریخ انتشار، تهران: ۱۳:۱۰  ,  ۱۳۹۰/۰۳/۱۸

تی آبی‌پوشان/ یک استقلالی در راه تراکتور




:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: انتشار فهرست بازیکنان مازاد و ناراحتی آبی‌پوشان/ یک استقلالی در راه تراکتور ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: